Skaune

070721

Det var en gång en mamma, en pappa, och en liten Bus.
Pappan och lilla Bus begav sig en dag ut på äventyr.
De flög till Skåne, utan mamman!
Lilla Bus hade kul. Mamman höll på att dö.
Mamman fick flyga efter.



Ovan till höger: Tre generationer gubbe, och en generation Mirre.



Mirres min på bilden med pappa är helt obetalbar.. nu räcker det med fotografering!
M blev helt galen i plommonen som hon fick plocka själv hos gammelfarmor och gammelfarfar.
Om vi skulle ha några med oss fick vi gömma dem, annars skrek hon om hon inte fick ett.

Det var en trevlig långhelg.
Jag måste även publicera att Crille under helgen blev nedbrottad av både sin far OCH sin mor.
Högklassig underhållning! Skulle nog gissa att lillasyster kan ta honom också, om hon bara gav sig på det.
Mirandas tur nästa år?

Kommentarer
Postat av: Challe : )

Lätt att jag skulle kunna ta Crille i brottning !!
tog ju dig en gång åtminstonde..
hehe :D

2007-09-30 @ 23:07:16
Postat av: Anonym

Aldrig i livet. Jag tog dig ALLA ggr.
What a wonderful feeling, I'm pwning again....

2007-09-30 @ 23:49:06
Postat av: Challe

nee du nu drömmer du allt :D
hahha jag är ingen klenis..

2007-10-12 @ 14:46:46
Postat av: Karin

Jag är säker på att du klär finfint i caffe latte-frisyr! Dessutom är det inte så illa att kuna skylla på maken. En av mina favoritpersoner att skylla på faktiskt (ja, inte din make då, det vore olämpligt och ologiskt).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback